Where the river Seregg ngyne begins, that is where she who has seven braids started singing. She who has seven braids and a crown of metal, She is a bride of God. Beyond three rivers people can hear the tinkling of her sleigh bells. The trimming of her bonnet is whiter than the first snow of winter.