Romeo and Callisto are two homeless men living on the banks of the Tiber, in downtown Rome. Total opposites, physically and personality-wise, they have their daily ruses to get by, but their destructive attitude to the society “above the river” puts them into constant conflict. Their negativity is just about to spiral into madness when their relationship changes: Romeo falls fall ill and Callisto takes care of him, showing Romeo how much his friend really cares.