Djibril is a young Comorian living in a troubled district of Marseille. A member of the Grasshoppers, he is in love with Camillla, a Roma girl member of rival gang, the Crickets. When she tells him she’s pregnant, Djibril tells her to have an abortion, in order to avoid all-out gang war. But the murder of one of his friends before his eyes ignites the two projects. Traumatised, Djibril slips little by little into madness. Convinced that his neighbourhood has been cursed, he resolves to keep his child, whatever the price: only she can save them all from chaos.