Emiliano lives in a small mining town in Mexico. Motivated by a deep sense of justice, he searches for those responsible for the disappearance of his activist mother who was standing up for local jobs against an international mining company. Receiving no help from the police or judicial system, he finds a clue that leads him to the wealthy Aldama Family, where he meets a famous artist, his celebrity wife and their beautiful daughter. It's not long before he has a job at their home and becomes determined to uncover the secrets beneath the surface.