Aline Ruby, an obstinate private detective, and Carlos Rivera, an android replica of his deceased partner, throw themselves in a race against the clock across Mars. They must find Jon Chow, a simple cybernetics student who’s on the runs, before the hitmen who are following him closely kill him.