A magical mystery tour that follows the Greek myth of Orpheus and Eurydice. Tom (Orpheus) is an American songwriter and musician, who, after many years on the road, ends up in Germany. He is ready to return back home to America, but before that, he is obliged to do a club tour through the Baltic countries. Natascha (Eurydice) is Russian. She has come to Germany to marry Karl (Aristaios), a wealthy businessman. Just before the wedding Natascha runs away. Natascha's and Tom's paths cross in Kaliningrad.