Catherine and Oracio are real estate advisors and visit two properties in quick succession: a large bourgeois house with a swimming pool and a view of the RER, and a small modern apartment in the heart of Bougival's golden triangle. Despite the hectic visits, they never lost sight of their objective: to make potential buyers fall in love with the property, the real one, the only one that will make them forget all the defects. The one that will make them say " Wow".