School is out and 13-year-old Walter has just lost his father. As he wanders seemingly aimlessly along the Roman coast, it is a fascinating and mysterious place that captures his attention: an abandoned villa with a gigantic, murky swimming pool. But the villa is not unattended and an unforgettable journey will begin for him.