Jonna is an ambitious career woman in her 30s, whose life appears to be in order in every way: she is the star of the advertising agency, has a distinguished husband and two children. Jonna lives a double life. She is not satisfied with a steady marriage and searches for temporary sexual partners, believing that she is in control of the situation. One night stands and affairs draw her into a cycle of dependency, which she cannot get out of.