Nele is a talented young opera singer from Estonia, who works at a call center. When she meets Kolya, a young, deaf criminal from the streets, the two instantly fall in love. But when tragic strikes, she has to face the demons from her past to balance her life. A re-imagining of the Orpheus saga.