Nicolas Winding Refn's feature film debut Pusher was a commercial hit and critical success. With Blood on My Hands – Pusher II (2004), and I am the Angel of Death – Pusher III (2005) followed. Pusher II is the story of Tonny, who, just getting out of prison, discovers that he has a child and a debt to his father, the most vicious gangster in Copenhagen.