The story of the middle-aged Serbian drug lord Milo, busy preparing his daughter's 25th birthday party when he finds his position threatened by a younger Albanian immigrant gang honing in on his territory in the Copenhagen underworld. Within 24 frenzied hours, he has to celebrate his daughter's birthday, fight to get his turf back, while cramming in as many Narcotics Anonymous meetings as possible to avoid relapsing himself.