Isa is a Feminist and polyamorous posh girl, she passionately defends her life. When Guillem proposes to be a monogamous couple, Isa is not sure if he wants to change her life and, given her lack of decision, Guillem decides to break the relationship. Living in a world of appearances and comforts, her contradictions come to light and her universe is crumbling at the blow of likes and moral judgments in this web that social networks have become.