Lien, Sien, and Fien Kriegel are junior witches. These 11-year old triplets pester their fellow pupils as if the Devil himself were on the case. The school psychiatrist decides to stop the terrible threesome once and for all by separatly putting them in institutions. The only way to escape their fate and to stay together is to destroy evil and to teach the Devil a lesson.