The insatiably curious and headstrong inventor Leonardo da Vinci leaves Italy and Pope Leon X to join the French court, where he can experiment freely, inventing flying contraptions, incredible machines and studying the human body. Embark on a journey with the greatest genius of all time inspired by the life and times of Leonardo da Vinci.