Juanjo is an asthmatic boy who has been protected by his family to the point where it is suffocating. Miquel is growing up in a family with an absent father, whose mother tries to get by, but does not always succeed. A tale about Juanjo and Miquel's relationship, two teenage boys from Barcelona in 1991 who take refuge in their friendship and music to escape from the grey world they live in.