Matti Virtanen is a Homefront Man. He belongs to the generation that has never gone to war but has proven his manhood by cooking and changing diapers. One day, his wife takes their child and leaves. A man who has given up on his dreams and aspirations and whose purpose in life is keeping his position as a stockman, making sure the macaroni casserole is just right and keeping his wife and daughter satisfied, realises he has nothing to live for.