When an elderly priest died, the people in charge of his diocese discovered that it was a woman. Without anyone suspecting it, she had been practicing her vocation for years. Dismayed, the bishop decided to launch an investigation and asked the chancellor of the diocese to find out how, why and with what complicity such a deception was possible.