Michele Anacondia is a small-time criminal on the fringes of the Apulian mafia. His wife encourages him to be more ambitious. Their only son dies in an ambush, and Michele kills half of a rival clan. The mafia boss promotes him and when his home is burned down, he seeks refuge with Michele and his wife. Michele decides to kill the boss and take command of the “Sacra Corona”. However, his lust for blood will drive him to madness.