A screenwriter decides to buy a house in a small village far from everyone: she wants the right concentration for her new story to be delivered to the producer. Nothing will, however, go as planned. The screenwriter realizes that the house is cursed, haunted by the ghost of a lady killed millennia earlier. The land carries with it a curse that affects anyone who decides to live in the house.