Igor and Graziano are two people who should never meet each other. One is cultured and introverted while the other is smart, exuberant and not prone to reflection. Sons of the reckless finance and of the employment crisis, the two try to make a living and to reach their great dream related to the world of music. In a van, without a destination and with nothing in their pockets, Igor and Graziano look for their "Fantastic World" but they manage to find only the way to grow their new friendship.