Sophie finally seems to have her life back on track. She's happy, her restaurant is booming and her kids are ready to leave the nest. As usual, Sophie tries to keep way too many balls in the air at the same time. Then she get's some bad news at the same time her daughter Sacha comes home from abroad to introduce her fiancée. Sophie gratefully embraces her daughter's upcoming wedding as an excuse to bury her head in the sand. Soof must learn to accept help from her loved ones and that she's worthy of their concern.