At the dawn of his 25th birthday, Sokuro, the son of Burkinabe immigrants living in Italy, marries Nassira, a young girl from his native village. For him, the marriage is the first step to a future and definitive return to Burkina Faso, but for his new wife, the wedding is the gateway to Europe.