In rural southern Spain, Antonia, a teenage mother, disappears in the middle of the night. Fifty years later and much further north, Carmen, an introverted casting director, is looking for people to share their memories when arriving in a new city. In her search, she meets Antonia, whose impulsiveness intrudes into Carmen’s solitude. Who said time heals all wounds?