The Siege of Sarajevo lasted from April 1992 to February 1996. Young men were called up to protect their city, a few of them chose to take along their cameras to face the violence they witnessed throughout those grueling 1,425 days. Now, 30 years later, they show us their films and share their wartime filming experiences and thoughts on cinema as a means of survival and resistance.