In the deserted Paris of the first confinement, Arnaud, 55, separated from Isabelle and father of two children, will take advantage of these 55 days to take care of them and take stock of his life; which leads him to memories but also to the future... The future may be Marianne, the neighborhood pharmacist... Her eyes are green, and behind the plexiglass window, an attraction will arise.