In the Aden Gulf, one of these grey days, when the sky fades into the sea, a small boat with 4 men appears a couple of miles away from the boat. Isotta wakes up Thibault. Mike, a team mate they have taken on board in Djibouti, shows the skiff to him with the binoculars. Fishermen, they are showing him a superb yellowfin tuna. "I don't like that. Lets pull away."