A whimsical tale about old age. Irma and Henry live the dream of eternal love, which might end badly. While Leopold and Alex get to know each other through a weird car crash, a jailbird can’t cope with his new freedom. Instead, he gains the heart of a beautiful flower lady. And Johann, the doctor, bursts into tears with every patient. Just one doesn’t like this: Death.