Gustavo and Vanessa separate and have to revise their projects together. Both are yoga teachers. Gustavo is Argentinian, Vanessa is Chilean. The trip to India is cancelled.Vanessa takes the apartment and leaves the studio they shared, leaving Gustavo homeless. As a result of the accumulated stress, Gustavo injures his knee and replaces yoga: first with quadriceps exercises and then with the gym. But gradually he gets his life back on track and starts practising again.