The film intertwines the story of Yuri, a twenty-year-old boy who lives with his elderly aunt in a small town in Abruzzo, with that of Agostino, a wandering entertainer and charmer of children, who promises him independence that Yuri didn't know he had. be looking for. Dreaming of the freedom of Patagonia, the two set off on a journey of self-determination that will turn into a frenzy of control and captivity.