Abdi (Ashenafi Nigusu) and Solomon (Mikias Wolde) are childhood friends who grow up in rural Ethiopia. Their paths diverge dramatically when Solomon runs away to the big city with dreams of becoming a photographer, only to end up on the streets, scraping for food and mixing with bad company. Ten years later, Abdi, who idolises the Olympic runner Haile Gebrselassie, also moves to the capital, where he continues training and even wins a national championship. After an emotional reunion, Abdi tries to pull Solomon out of his precarious situation, but fate has other plans.