To fall in love for the first time. How do you know? What do you do? Adam arrives as a new classmate, and meets Eve. Suddenly everything becomes different. Eva has just entered into an anti-boys pact with her best friend Annika because all the boys in the world are so childish. But nothing is as wonderful as the first love. And nothing is so difficult. When Eve and Adam meet, it is difficult to stop the emotions. Maybe impossible.