A walk through the streets of mid-pandemic Rome where an opinionated writer (Lino Musella) engages with a diverse array of characters. Mask on, mask off, avoiding handshakes but then embracing when emotion prevails. A unique attempt to seize the crisis of the time through the lightness of the simplest of pleasures: to walk, to film while walking..