Two men: Tanino and Ciro, find themselves in an abandoned and dilapidated town. They have Don Gennaro's orders to kill someone and wait for further instructions. The two characters do not remember how they arrived in that ghost town, at the same time they slowly come to terms with their conscience, to the point of mutually give a total confession of their own monsters, of their own mistakes in life. It will be discovered later that they are not in a random place, or perhaps it is a non-place.