June 2021, die-hard fans are getting ready for 30 days of European Football Championship matches. To make ends meet, a group of penniless men sets out to do the oldest job in the world, entertaining bored wives and girlfriends looking for easy flings. A simple plan quickly turns into a paradoxical affair full of hilarious unexpected events: our “Italian gigolos” will have both the police and all the local gangsters at their heels.