Boris, a former activist, lives underground as a bartender at L'Étoile Filante. His guilty past resurfaces when a victim finds him and wants revenge. The appearance of a double, the depressed and solitary Dom, provides Boris, his resourceful partner Kayoko and their faithful friend, Tim, with the perfect escape plan. But they haven’t considered Dom’s ex-wife, a suspicious detective on their trail.