Maria, a caregiver, undergoes a transformative journey when she encounters Alex, a paraplegic resident. They embark on a forbidden relationship, fueled by their sexual discovery and deep connection. As their bond deepens, Alex's demands and humiliation push Maria to her limits. Touched explores the intricacies of love, dependencies, and the struggles that arise when these forces collide.