Suburban summer heat. Merit, Eva, Lion, Rose and David cautiously wind around their conflicted relationships. They talk, but their words don’t meet. They act in plays while rehearsing their lives. The garden needs watering. Fears of the future and traces of violence relentlessly press into the present. A narrative of the beauty and gravity that arise from discovering our individual truths.