Shakespeare’s Othello is revisited exactly as it was written, brought into the present through the power of roman dialect alone. Iago, Othello, and Desdemona are regrettably still among us, in contemporary events told through a great classic. Set in the early 2000s, it is a timeless story where good and evil intertwine in a maelstrom of deceit, betrayal and mad jealousy.