Nora, 26, and a recently graduated lawyer, feels that she doesn’t have any real-life experience when she is thrown into her first criminal case. From the initial meeting with her client and throughout the investigation, Nora discovers the cruelty of the world that surrounds her private and professional lives. Quickly carried away with her new life, she begins making mistake after mistake.