What causes a man who has everything to jeopardize his comfort, career and relationship? A passion, as burning as it is fresh, for five acres of land in the Limoges region. But land has to be earned, especially when one comes from the city. And so Franck embarks on a quest for his own Holy Grail. He needs a tractor.