Faruk Šego, a failed Bosnian writer facing deportation from Austria, must prove that he has made a cultural contribution to Austrian society. His last chance is an off-theatre troupe that can stage a play he wrote as a young man. Faruk's reluctant return to the theatre will force him to realise what is truly important in life.