Los Amigos win the Spanish basketball championship for the first time but are disqualified due to Sergio’s fault, leading to their dramatic breakup. Two years later, Cecilia, an inexperienced but optimistic coach, commits to fulfilling Julio’s dream of reuniting the team. Despite a string of misfortunes associated with Cecilia’s arrival, labeled as a «jinx,» Los Amigos’ enthusiasm remains unwavering. Against all odds, they find themselves participating in a thrilling and unexpected international eSports tournament watched by millions worldwide.