Gone Ghosting is a popular ghost hunting team that earned millions from live broadcasts and selling merch. One day, their cameraman leaves and leaks evidence that Alex faked the investigations. Lise, Catta, Sandro, and Polly join the group to live-stream a ghost hunt to prove that everything is real. They break into a place where legend says everyone has died and do the craziest broadcast ever live.