When teenage Priscilla Beaulieu meets Elvis Presley at a party, the man who is already a meteoric rock-and-roll superstar becomes someone entirely unexpected in private moments: a thrilling crush, an ally in loneliness, a vulnerable best friend. Through Priscilla’s eyes, Sofia Coppola tells the unseen side of a great American myth in Elvis and Priscilla’s long courtship and turbulent marriage, from a German army base to his dream-world estate at Graceland, in this deeply felt and ravishingly detailed portrait of love, fantasy, and fame.