Enea, Aeneas, pursues the myth that his name bears. He does it to feel alive in a dead and decadent age. He does it in the company of Valentino, a newly christened aviator. Together with the drug dealing and the parties, the two boys share their youth. Lifelong friends, victims and perpetrators of a corrupt world, but moved by an incorruptible vitality. Beyond the boundaries of the rules, on the other side of morality, there’s an ocean of humanity and symbols to discover. Enea and Valentino will soar over it to the furthest extremes. But the drugs and the underworld are the invisible shadow of a story that speaks of something else: a melancholy father, a brother who has conflicts at school, a mother defeated by love and a beautiful girl, a happy ending and a happy death, a palm tree falling on a world made of glass. It is between the cracks of everyday life that Enea and Valentino’s adventure gradually finds reprieve. An adventure that may seem criminal to others, but which for them is, and will be first and foremost, an adventure of friendship and love.