Francesco leaves Naple to move to Berlin where he meets Giada, a girl of his same age. They'll take together the street of prostitution. A customer of Francesco, Andreas, brings us to another story, in which the main character is the 38-year-old Suzanne, a former political prisoner, friend of Andreas. Inquiring in her past, searching for the spies that caused her arrest, she'll discover that one of them was the same Andreas.