15-year-old Holly calls her school to say she is staying home for the day. Soon after, a fire breaks out at the school, killing several students. With everyone touched by the tragedy, the community comes together, trying to heal. Anna, a teacher, intrigued by Holly and her strange premonition, invites her to join the volunteering group she runs. Holly’s presence seem to bring peace of mind, warmth, and hope to those she encounters. But soon, people begin to seek out Holly and her cathartic energy, demanding more and more from the young girl.