Julio Cesar is almost 40 years old and still lives with his mother, a Colombian woman with an explosive personality. They share practically everything: from their small house on the lagoon filled with their memories, the little cash they earn working for a local drug dealer, and a passion for salsa and merengue nights at their local. Theirs is an existence of the edge of society; loving and symbiotic, yet also oppressive, whose fragile equilibrium threatens to fall apart with the arrival of Ines, a young Colombian girl fresh from her first trip as a cocaine “mule." Between desire and jealousy, the situation quickly precipitates to the point that Julio will find himself making an extreme move, on a painful journey that will take him to his homeland for the first time.