Brenda, Alex and Kevin are caught between the provinces and the heart of the great Italian capital, Rome. When Brenda learns she is pregnant, the three teenagers are confronted with the responsibilities of growing up for the first time. Their independence and freedom, as well as their suffering as social outsiders, are put to the test.